Urząd Gminy Skulsk
http://archiwum.gmina-skulsk.pl

15 września 2021 14:48 | Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE w sprawie „Sporządzenia Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Skulsk na lata 2022-2032”

I. Opis przedmiotu zamówienia
W zakres zadania wchodzi:
1) wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Skulsk”
2) realizacja dokumentacji projektowej
3) Przeprowadzenie Inwentaryzacji z natury
4) Tabelaryczne zestawienie pozyskanych informacji
5) Wykonywanie warstwy obrysów budynków z przypisanymi do budynku atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu ewidencyjnego, w formacie *shp i *pdf, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju
6) Opracowanie programu usuwania azbestu
7) Wprowadzanie danych z inwentaryzacji do Bazy Azbestowej prowadzonej przez Ministerstwo
8) Sporządzenie pisma do Urzędu Marszałkowskiego z wykazem osób prawnych
9) Opracowanie i przygotowanie sprawozdania końcowego do Ministerstwa
10) Uzgodnienie dokumentacji w RDOŚ i SANEPID
Dodatkowo, w ramach zadania wykonać:
a) Prezentację umożliwiającą przedstawienie wyników inwentaryzacji programu usuwania azbestu w Gminie oraz poruszającą problematykę zagrożeń, jakie niesie za sobą azbest.

Załączniki:

Zapytanie ofertowe[413.32 KB]

Formularz oferty[35.5 KB]

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu[16.24 KB]

Projekt umowy[23.24 KB]

OŚWIADCZENIE wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO[28 KB]