02 stycznia 2012 22:07 | Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
ZP.271.PN.1.2012
Skulsk: Dostawa węgla kamiennego
Numer ogłoszenia: 1682 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012 w BZP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skulsk , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - miał węglowy w ilości ok. 350 ton - węgiel kamienny kostka w kl. I w ilości ok. 70 ton Towar w następujących ilościach będzie dostarczany na terenie gminy do: Szkoły Podstawowej w Skulsku ul. Konińska 39 - miał węglowy ok. 200 ton - węgiel kostka kl. I ok. 20 ton Szkoła Podstawowa w Buszkowie - miał węglowy ok. 60 ton Budynek gminny w Łuszczewie - węgiel kostka kl. I ok. 10 ton Budynek gminny w Zygmuntowie - miał węglowy ok. 20 ton Budynek urzędu gminy w Skulsku ul. Targowa - węgiel kostka kl. I ok.40 ton, Gminny Ośrodek Kultury w Mielnicy Dużej – miał węglowy około 70 ton. Oferowany miał węglowy ma się charakteryzować właściwościami nie gorszymi niż: klasa kaloryczności 25 MJ/kg uziarnienie 0-25 zawartość popiołu 16% - 20% zawartość siarki 0,6 do 0,8 % Oferowany węgiel kamienny kostka ma się charakteryzować właściwościami nie gorszymi niż: klasa kaloryczności 26 MJ/kg uziarnienie 63-200 zawartość popiołu 2% - 7% zawartość siarki 0,3 do 0,6 % co powinno być potwierdzone stosownym certyfikatem jakości. Zastrzega się możliwość badania laboratoryjnego dostarczonego towaru. Dostawa powinna być realizowana własnym transportem o ładowności do 10 ton...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie w trybie art 22 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczającej możliwość zmniejszenia zakupionego opału uzależniając to prawo od potrzeb zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Zgodnie z powyższym maksymalna ilość zakupionego towaru zgodnie z pkt II.1.3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk sekretariat.
Publiczne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10.01.2012 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, biuro Rady Gminy pok. Nr 3 (parter)
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie