14 listopada 2012 10:06 | Przetargi
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 119932-2012 z dnia 2012-04-16 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skulsk
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu-przygotowanie posiłków, dostawa posiłków i podanie posiłków dla 80 dzieci w wieku przedszkolnym 3-5 lat, które uczęszczają do ośrodków przedszkolnych w: Przedszkolu Gminnym w Skulsku, przy...
Termin składania ofert: 2012-04-24
Skulsk: Zakup wyżywienia dla dzieci w ramach projektu POKL pn. Mamo, idę do przedszkola
Numer ogłoszenia: 448872 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119932 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyżywienia dla dzieci w ramach projektu POKL pn. Mamo, idę do przedszkola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu-przygotowanie posiłków, dostawa posiłków i podanie posiłków dla 80 dzieci w wieku przedszkolnym 3-5 lat, które uczęszczają do ośrodków przedszkolnych w: Przedszkolu Gminnym w Skulsku, przy Filii Szkoły Podstawowej w Buszkowie oraz byłej Szkoły Podstawowej w Zygmuntowie składająca się z jednego posiłku (drugie śniadanie) 2. Posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów. 3. Ciepłe posiłki przygotowywane i dowożone przez Wykonawcę winny być urozmaicone, tj. każdego dnia winien być przygotowany inny zestaw. Dzienny jadłospis obejmuje: drugie śniadanie + ciepły napój 4. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. 5. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 6. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy do godz. 15.00 poprzedniego dnia. 7. Posiłek dostarczany będzie od dnia podpisania umowy do 28-02-2014 r. od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni wolnych w przedszkolach przez Wykonawcę do trzech oddziałów przedszkolnych przy szkole w Buszkowie (10 dzieci = 10 posiłków dziennie), przy byłej szkole w Zygmuntowie (10 dzieci = 10 posiłków dziennie) i przedszkolu w Skulsku (60 dzieci = 60 posiłków dziennie) gm. Skulsk, dziennie 80 porcji do trzech ośrodków. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany liczby posiłków dostarczanych do poszczególnych punktów. Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć dostarczenie w ramach umowy 33 040 posiłków. 8. Posiłki muszą być dostarczone jako porcje w opakowaniach jednorazowego użytku (śniadania) w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników, zużytych opakowań i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Restauracja Bary Mleczne ŁASUCH, ul. Błaszaka 3, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70668,88
Oferta z najniższą ceną: 70668,88 / Oferta z najwyższą ceną: 70668,88 Waluta: PLN.
Wójt miny
/-/ Andrzej Operacz