Urząd Gminy Skulsk
http://archiwum.gmina-skulsk.pl

13 marca 2013 12:03 | Przetargi

Odnowa Sołectwa Celinowo poprzez remont i utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy

Skulsk: Odnowa Sołectwa Celinowo poprzez remont i utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy

Numer ogłoszenia: 100428 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skulsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowy Sołectwa Celinowo poprzez remont i utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: a) Remont budynku gospodarczego, w celu utworzenia letniego miejsca spotkań - wykonanie przykrycia istniejącego muru - wykonanie tynków na istniejącym murze - utwardzenie nawierzchni kostką betonową, gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - zakup i dostawa grilla przenośnego - zakup i dostawa stołu drewnianego plenerowego wraz ze zintegrowanymi ławkami - 4 kpl. b) Remont kuchni oraz zaplecza świetlicy wiejskiej - przebudowa ścianek działowych - wymiana stolarki drzwiowej - wewnętrznej (demontaż starych drzwi drewnianych wraz z ościeżnicą, dostawa i montaż nowych drzwi płytowych z ościeżnicą regulowaną) - remont sufitu i ścian (ew. usunięcie starej warstwy malarskiej, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian, obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie sufitu i ścian farbami emulsyjnymi) - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych - wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach ścian wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi, - malowanie starych tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach farbą emulsyjną wraz z przygotowaniem powierzchni (poszpachlowanie nierówności) c) Budowa placu zabaw - zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu huśtawki MEWA II - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu Bujaka JAŚ i MAŁGOSIA i Bujaka GUMIŚ - dostawa i montaż we wskazanym miejscu Karuzeli JABŁKO - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu Zestawu SMERF - dostawa i montaż kosza na śmieci - dostawa i montaż ławki parkowej o konstrukcji metalowej z drewnianym siedziskiem - dostawa i montaż REGULAMINU d) Zagospodarowanie terenu zielenią - nasadzenia drzew i krzewów iglastych - sadzenie roślin pnących przy budynku gospodarczym e) wywóz i utylizacja materiałów z demontażu, f) uporządkowanie terenu po zakończeniu zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie:jeden tysięc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ślesin o/Skulsk Nr 30853400061100016900122580 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Skulsku w sekretariat wójta , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.: a) konstrukcyjno- budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Wszystkie urządzenia zabawowe mają być zrealizowane według norm Unii Europejskiej EN 1176-1:1998 - Place zabaw dla dzieci Wymogi bezpieczeństwa i sposoby testowania, których polskim odpowiednikiem jest norma PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Wszystkie urządzenia atestowane, posiadające certyfikat bezpieczeństwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk pok. nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk - sekretariat..

Publiczne otwarcie ofert w dniu 29 marca 2013 roku o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, pokój nr 3 (biuro obsługi Rady Gminy)

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa z dnia 24.10.2012 roku o przyznanie pomocy nr 00032-6922-UM1500294.12 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wójt Gminy

/-/ Andrzej Operacz 

 

 

 

Załączniki:

SIWZ[273.5 KB]

Przedmiar robót[4.34 MB]

Specyfikacja techniczna[1.44 MB]

załącznik nr 1[35.5 KB]

załącznik nr 2[30.5 KB]

załącznik nr 4[34.5 KB]

załącznik nr 5[39 KB]

załącznik nr 6[33 KB]

załącznik nr 7[154 KB]

załącznik nr 3 wzór oferty [45 KB]