Urząd Gminy Skulsk
http://archiwum.gmina-skulsk.pl

21 sierpnia 2013 21:24 | Przetargi

Odnowa sołectwa Czartowo przez utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawawy

Tablica ogłoszeń Gminy Skulsk wywieszono od 21.08.2013 roku

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.gmina-skulsk.pl


Skulsk: „Odnowa sołectwa Czartowo poprzez utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy” Numer ogłoszenia: 166673 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa sołectwa Czartowo poprzez utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw wraz z regulaminem Budowa pomostu rekreacyjnego (pomost drewniany na podbudowie metalowej o długości 15mb w kształcie litery T(pomost komunikacyjny 5 m x 1,5 m oraz 10mb x 1,5 m) Budowa wiaty rekreacyjnej wraz ze stołami i ławkami. Remont świetlicy wiejskiej Przedmiot zamówienia wykonany zgodnie projektem zagospodarowania terenu i przedmiarem robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk - sekretariat.

Publiczne otwarcie ofert: 06.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk – pokój nr 3(parter)

IV.4.5) Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa z dnia 24.10.2012 r. o przyznanie pomocy nr 00024-6922-UM1500284.12 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wójt Gminy

/-/ Andrzej Operacz

 

Załączniki:

SIWZ[248.5 KB]

załącznik nr 1[35.5 KB]

załącznik nr 2[30.5 KB]

załącznik nr 3[36.5 KB]

załącznik nr 4[34.5 KB]

załącznik nr 5[39 KB]

załącznik nr 6[33 KB]

załącznik nr 7[143 KB]

wzór oferty wykonawcy[45 KB]

plan zagospodarowania1.1[181.69 KB]

plan zagospodarowania1.2[229.96 KB]

plan zagospodarowania1.3[510.05 KB]

plan zagospodarowania1.4[346.96 KB]

plan zagospodarowania1.5[280.86 KB]

plan zagospodarowania1.6[280.47 KB]

plan zagospodarowania1.7[275.13 KB]

plan zagospodarowania 2.1[191.55 KB]

plan zagospodarowania 2.2[176.12 KB]

plan zagospodarowania 2.3[383.48 KB]

plan zagospodarowania 2.4[161.21 KB]

plan zagospodarowania 2.5[643.37 KB]

plan zagospodarowania 2.6[266.89 KB]

predmiar robót 1[163.83 KB]

przedmiar robót 2[310.23 KB]

przedmiar robót 3[299.82 KB]

przedmiar robót 4[294.37 KB]

przedmiar robót 5[219.87 KB]