Aktualności

15 kwietnia 2020 14:22 | Aktualności

Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

 

 

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych

 

Gmina Skulsk zwraca się z zapytaniem ofertowym na realizację zadania:

”Zakup sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych z terenu Gminy Skulsk”

1.   ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

 

 

 

Nazwa Zamawiającego:

 

Gmina Skulsk

 

Adres Zamawiającego:

 

ul. Targowa 2; 62-560 Skulsk

Telefon:

 

(63) 26-82-018 (sekretariat),

 

Faks:

(63) 26-82-018,

 

 

 

Adres strony internetowej:

 

https://gmina-skulsk.pl/

 

 

 

 

 

 

 

 

Adres poczty elektronicznej:

 

e-mail: ug.skulsk@skulsk.pl

 

 

 

 

 

 

 

NIP:

665-298-58-87

 

 

 

REGON:

311019243

 

 

 

 

 

 

Zadanie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu ”działania 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.

 

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów) 28 szt. wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym.

 

Wymagane cechy:

 

1)          komputery muszą być fabrycznie nowe,

 

2)          urządzenia muszą posiadać polską klawiaturę, instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim;

 

3)          do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,

 

4)          inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz do formularza ofertowego

 

5)          Wykonawca udziela gwarancji określonej w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego do formularza ofertowego)

 

6)          Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu.

 

7)          W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu, rodzaj systemu operacyjnego.

 

8)           W przypadku, gdy parametry oferowanego sprzętu są tożsame z wymienionymi w Opisie przedmiotu zamówienia wówczas Wykonawca może załączyć do oferty podpisaną specyfikację techniczną sprzętu załączoną do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany do 7 dni od podpisania umowy

 

  1. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Dostawa do siedziby Zamawiającego – ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk.

 

  1. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: Zamawiający wymaga, aby wraz z oferta przedłożyć:

 

-   wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego wzoru (załącznik nr 2)

 

-  parafowany projekt umowy (załącznik nr 3)

 

 

-  w zakresie potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy, specyfikacje techniczne, z których winno wynikać,                  iż oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego

 

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

 

a)           Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

b)          Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną           z dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień         i informacji za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej – należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). Dokumenty       i oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp oraz pełnomocnictwa, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie.

 

c)           Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty – którą należy złożyć w formie pisemnej.

 

d)          W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu ofertowym.

 

Korespondencję przesyłaną za pomocą faksu należy przesyłać pod numer: (63) 2682018

 

Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres ug.skulsk@skulsk.pl

 

e)           Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Paweł Walczak tel. kom. 691847804 od poniedziałku do piątku w godz. 8ºº – 1530. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień wezwań oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKLADANIA OFERT

 

  1. Oferty należy składać  do  dnia  20  kwietnia  2020  roku,  do  godz.  9.00  w  siedzibie

 

Zamawiającego (adres: ul. Targowa 2; 62-280 Skulsk, Polska, sekretariat I piętro).

 

  1. Z uwagi na wyjątkową sytuacją związaną z COVID -19, Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres: ug.skulsk@skulsk.pl (należy dołączyć podpisany i zeskanowany formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 5 przedmiotowego zapytania).

 

 

  1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 kwietnia 2020 roku, do godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego (adres: ul. Targowa 2; 62-280 Skulsk, Polska, sekretariat I piętro).

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

 

1)          Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

2)          Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

3)           Oferta winna być sporządzona według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr

 

1 do Zapytania ofertowego

 

4)          Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

 

5)          Wykonawca zamieszcza ofertę bezwzględnie w opisanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób:

 

Zapytanie ofertowe: ”Zakup sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych z terenu Gminy Skulsk”

 

NIE OTWIERAĆ przed upływem terminu otwarcia ofert”


10.  KRYTERIUM OCENY OFERT.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

 

11.  OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.

 

1)          Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy mowa jest o cenie – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014 poz. 915)

 

2)           Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. W odpowiednich rubrykach wykonawcy winni przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie usługi oraz podać wysokość stawki podatku

VAT.

 

3)          Wszystkie ceny winny być podawane w złotych polskich liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

4)          Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.

 

5)          cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym zysk wykonawcy.

 

6)           Ceny podane przez wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy niezmienne.

 

7)          nie dopuszcza się zmiany ceny wykonania usługi w okresie pomiędzy otwarciem ofert a podpisaniem umowy.

 

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

1)          Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

2)          Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem otwarcia ofert.

 

 

  1. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

1)          Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru oferty.

 

2)          niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu – drogą elektroniczną- zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

14.  INFORMACJE DODOATKOWE

 

1)          Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania na każdym jego etapie prowadzenia bez podania przyczyny.

 

2)          Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

 

3)          Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi

 

Wykonawcami

 

4)          Do przeprowadzanego postepowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

5)          niniejsze postepowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, przy jednoczesnym braku zastosowań regulacji wynikających z ustawy Prawo Zamówień publicznych,                    a zapytanie nie stanowi zobowiązania Gminy Skulsk do zawarcia umowy

 

6)          zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnej oferty.

 

7)          jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

8)          Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.

 

 

 

Wójt Gminy Skulsk

            -//-

Andrzej Operacz

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Formularz ofertowy.

 

  1. Projekt umowy

Przeczytano: 458 razy.| Wydrukuj|Do góry