Aktualności

01 września 2008 13:45 | Aktualności

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w ramach PIS

                                                                                                           Skulsk, dnia 29 sierpnia 2008r.

 

Zaproszenie do składania ofert na usługę w ramach PIS

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich Gmina Skulsk uzyskała dotację w wysokości 281 171,30 zł, 1/3 tych środków, czyli 92 787,00 zł, można wydatkować w 2008 roku, część tej kwoty przeznaczona jest na realizację niżej określonych usług.

 

1.       Zamawiający

Gmina Skulsk (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

 

  • usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;
  • usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

 

2.       Spotkanie informacyjne

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych potencjalnych usługodawców odbędzie się 5 września 2008r. o godz. 9.00 w UG Skulsk, ul. Targowa 2, w biurze Rady Gminy.

 

3.       Procedura

Wybór usługodawców odbywać się będzie w zgodzie z zapisami art. 1 lit. A ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. u. z 2007, Nr 223 poz. 1665, w oparciu o procedurę CPP [(ang.) Community Participation In Procurement – Udział społeczności w zamówieniach)] Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym po następującymi adresami: http://www.ppwow.gov.pl, oraz www.skulsk.bazagmin.pl. Podręcznik zwiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.       Opis przedmiotu zamówienia

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą część. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Część 1. „Usługi na rzecz dzieci i młodzieży w celu wyrównywania szans edukacyjno-rozwojowych w zakresie:

·         Organizacja poradnictwa opiekuńczo – wychowawczego dla dzieci i młodzieży z Gminy Skulsk w tym:

- zapewnienie opieki psychologa;

- zapewnienie opieki logopedy;

- zapewnienie opieki instruktora gimnastyki korekcyjnej;

- prowadzenie zajęć wyrównawczo-kompensacyjnych;

- prowadzenie zajęć/warsztatów dla dzieci szczególnie uzdolnionych;

- organizacja zajęć pozalekcyjnych: taneczne, muzyczne, karate.

Termin wykonania usługi: od września 2008r. do 1 grudnia 2008r.

Koszt maksymalny usługi – 38 300 zł

 

Część 2. „Usługi na rzecz wspomagania rodzin mające na celu wzmocnienie więzi      rodzinnych, integrację rodzin w środowisku, aktywizację na rzecz lokalnego środowiska w zakresie wspomagania rodzin w zakresie wspomagania rodzin w zagospodarowaniu czasu wolnego m.in. poprzez:

·         Stworzenie alternatywnych form opieki przedszkolnej, jako miejsca edukacji, wypoczynku i zabawy.

Termin wykonania usługi: od września 2008 do 1 grudnia 2008r.

Koszt maksymalny usługi - 13 229 zł

 

 

5.       Uprawnieni usługodawcy.

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

- organizacje pozarządowe;

- prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne;

- organizacje kościelne;

- samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze;

- jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst. i im podległe jednostki organizacyjne;

 

    6.  Kryteria oceny technicznej:

 

w odniesieniu do Części 1:

a) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

b) zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć z zapleczem sanitarnym, spełniające wszelkie wymagania zawarte w przepisach odrębnych;

c) przedstawienie spójnego i atrakcyjnego programu realizowanych zajęć pozalekcyjnych;

d) opiekunami i prowadzącymi zajęcia powinny być osoby z niezbędnym wykształceniem oraz minimum dwuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi lub młodzieżą,

e) realizacja usług we wszystkich placówkach oświatowych na terenie Gminy Skulsk, według zapotrzebowania;

f) usługami specjalistycznymi (logopeda, psycholog, gimnastyka korekcyjna) należy objęć wszystkich uczniów potrzebujących wsparcia;

g) prowadzenie ciągłego naboru na poszczególne zajęcia i usługi;

h) zagwarantowanie wszelkich niezbędnych ubezpieczeń;

i) zapewnienie odpowiedniej promocji usług na terenie gminy Skulsk;

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia:

·         CV personelu mającego realizować usługi;

·   Oświadczenie, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowych zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę;

·         Oświadczenie lub umowa o posiadaniu pomieszczeń spełniających normy zawarte w przepisach odrębnych;

·         Program zajęć pozalekcyjnych uwzględniający zajęcia taneczne, muzyczne i karate;

·         Umowa partnerska zawarta w celu wspólnej realizacji usług integracji społecznej;

·         Plan promocji usług;

·         Oświadczenie o objęciu ubezpieczeniem wszystkich odbiorców usług.

 

w odniesieniu do Części 2

         

a) zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

b) zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć z zapleczem sanitarnym, spełniające wszelkie wymagania zawarte w przepisach odrębnych;

c) przedstawienie spójnego harmonogramu działalności placówki,  

d) opiekunami i prowadzącymi zajęcia w przedszkolu powinny być osoby z niezbędnym wykształceniem oraz minimum dwuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi lub młodzieżą,

e) usługa powinna być skierowana przede wszystkim do dzieci nie objętych edukacją przedszkolną.

f) czas pracy mini przedszkola powinien być uzupełnieniem pracy Gminnego Przedszkola w Skulsku, w swym zakresie pracy powinien uwzględniać soboty.

g) w trakcie zajęć zapewnić posiłek

h) prowadzenie ciągłego naboru na zajęcia w ramach mini przedszkola;

i) zagwarantowanie wszelkich niezbędnych ubezpieczeń;

j) zapewnienie odpowiedniej promocji usługi na terenie gminy Skulsk;

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych oparciu o przedstawione dokumenty i oświadczenia:

·         CV personelu mającego realizować usługi;

·    Oświadczenie, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowych zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę;

·         Oświadczenie lub umowa o posiadaniu pomieszczenia spełniającego normy zawarte w przepisach odrębnych;

·         Harmonogram organizacyjny mini przedszkola;

·         Umowa partnerska zawarta w celu wspólnej realizacji usług integracji społecznej;

·         Oświadczenie o objęciu ubezpieczeniem wszystkich odbiorców usług.

·         Plan promocji usługi

 

7. Procedury składania i oceny ofert

Składanie ofert

a)       Oferty techniczno-finansowe przygotowane na formularzu załączonym do niniejszego ogłoszenia należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk do dnia 19 września 2008 roku. Decyduje data wpływu do Urzędu.

b)       Oferta winna być ważna, przez co najmniej 30 dni od daty złożenia.

 

Oferta powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nazwy usługi zawartej w pkt. 4, w części 1 lub 2 niniejszej oferty.

Na kopercie powinny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

          Ocena ofert

a)       Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

1. Ocena spełnienia minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt.6

2. Wybór najkorzystniejszej oferty.

Przy ocenie ofert, ustaleniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, jakość oferowanych usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

          3. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym Usługodawcą (jeśli okażą się konieczne)

b)       Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

c)       Decyzja zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurą odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

d)       Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie na podstawie wzorów załączonych do niniejszego ogłoszenia.

    

    8. Kontakt z zamawiającym

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z: pracownikiem UG w Skulsku - Panem Pawłem Walczakiem, podinspektorem ds. pozyskiwania funduszy unijnych, ochrony środowiska i rozwoju turystyki, Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, Tel. 063 2682018 w.27, e-mail: p.walczak.lisewo@wp.pl

 

 

    9. Załączniki

             1. Formularz oferty techniczno-finansowej,

             2. Wzór umowy,

             3. Wzór porozumienia,

             4. Koszty kwalifikowane podlegające finansowaniu,

Przeczytano: 2502 razy.| Wydrukuj|Do góry