Przetargi

11 kwietnia 2013 14:39 | Przetargi

Wykonanie robót budowlanych oraz dostawie sprzętu dla zadania Sołectwo Pilich bramą województwa wielkopolskiego- zagospodarowanie linii brzegowej jeziora Skulska Wieś realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś

Skulsk: Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa sprzętu dla zadania Sołectwo Pilich bramą województwa wielkopolskiego- zagospodarowanie linii brzegowej jeziora Skulska Wieś realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś.
Numer ogłoszenia: 143210 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skulsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa sprzętu dla zadania Sołectwo Pilich bramą województwa wielkopolskiego- zagospodarowanie linii brzegowej jeziora Skulska Wieś realizowanego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż pomostów rekreacyjnych sztuk 2, każdy wykonany na konstrukcji stalowej, pokryty deskami impregnowanymi ciśnieniowo, składających się z pomostu komunikacyjnego o wymiarach: 15,0 x 2,0 m i platformy końcowej o wymiarach 4,5 m x 2,0 m; Montaż pomostów dla wędkarzy sztuk 8, każdy wykonany na konstrukcji stalowej, pokryty deskami impregnowanymi ciśnieniowo składający się z: pomostu komunikacyjnego o wymiarach 7,0 m x 1,2 m oraz platformy końcowej o wymiarach 2,5 m x 1,5 m; Inwestor zobowiązuje Wykonawcę do wykonania w/w urządzeń zgodnie z operatem wodno-prawnym. Wykonanie wiaty rekreacyjnej o wymiarach 4,15m x 6m przykrytej daszkiem z desek pokrytych gontami orła, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm o powierzchni 25m2 z grillem przenośnym wyposażonym w ruszt żeliwny o wymiarach paleniska 100cm oraz zakup dwóch kompletów stołów i ławek z drewna wykonanych z bali drewnianych (komplet dotyczy jednego stołu oraz dwóch ławek). Oznaczenie ścieżki oraz zakup i montaż stojaków na rowery i koszy na śmieci - montaż tablicy informacyjno - promocyjnej sztuk 1; oznaczenie szlaku rowerowego za pomocą namalowania znaku R zgodnie z warunkami technicznymi dotyczącymi umieszczenia znaków drogowych - 20 sztuk; zakup stojaków do rowerów (8 miejsc postojowych w jednym stojaku) wraz z dwoma koszami na śmieci, które winny być ocynkowane i malowane proszkowo, ponadto ; Kosze na śmieci oraz stojak na rowery winny charakteryzować się wysokimi parametrami jakościowymi i wytrzymałościowymi; pojemność kosza: minimum 40 litrów; wyposażone w słupek umożliwiający trwały montaż z podłożem. Wyposażone w daszek chroniący przed opadami atmosferycznymi, rozwiewaniem, umieszczonych wewnątrz odpadów przez wiatr, umieszczaniem odpadów o dużych wymiarach...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj. konstrukcyjno- budowlanej,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk pok. nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk sekretariat.

Publiczne otwarcie ofert w siedzibie zamawiającego w dniu 26.04.2013 roku o godz. 10:00 biuro obsługi Rady Gminy (parter)

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej  Operacz

Przeczytano: 723 razy.| Wydrukuj|Do góry