Przetargi

06 maja 2013 13:53 | Przetargi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dotyczy zadania: Odnowa sołectwa Celinowo poprzez utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 100428-2013 z dnia 2013-03-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skulsk
1. Zakres robót obejmuje: a) Remont budynku gospodarczego, w celu utworzenia letniego miejsca spotkań - wykonanie przykrycia istniejącego muru - wykonanie tynków na istniejącym murze - utwardzenie nawierzchni kostką betonową, gr. 6cm na...
Termin składania ofert: 2013-03-29

 

Skulsk: Odnowa Sołectwa Celinowo poprzez remont i utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy
Numer ogłoszenia: 177070 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100428 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa Sołectwa Celinowo poprzez remont i utworzenie miejsca wypoczynku, rekreacji i zabawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku gospodarczego, w celu utworzenia letniego miejsca spotkań wykonanie przykrycia istniejącego muru wykonanie tynków na istniejącym murze utwardzenie nawierzchni kostką betonową, gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej zakup i dostawa grilla przenośnego zakup i dostawa stołu drewnianego plenerowego wraz ze zintegrowanymi ławkami - 4 kpl. Remont kuchni oraz zaplecza świetlicy wiejskiej przebudowa ścianek działowych wymiana stolarki drzwiowej - wewnętrznej (demontaż starych drzwi drewnianych wraz z ościeżnicą, dostawa i montaż nowych drzwi płytowych z ościeżnicą regulowaną) remont sufitu i ścian (ew. usunięcie starej warstwy malarskiej, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian, obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, malowanie sufitu i ścian farbami emulsyjnymi) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wykonanie gładzi gipsowych na powierzchniach ścian wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi, - malowanie starych tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach farbą emulsyjną wraz z przygotowaniem powierzchni (poszpachlowanie nierówności) Budowa placu zabaw - zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu huśtawki MEWA II - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu Bujaka JAŚ i MAŁGOSIA i Bujaka GUMIŚ - dostawa i montaż we wskazanym miejscu Karuzeli JABŁKO - dostawa i posadowienie na fundamentach we wskazanym miejscu Zestawu SMERF - dostawa i montaż kosza na śmieci - dostawa i montaż ławki parkowej o konstrukcji metalowej z drewnianym siedziskiem - dostawa i montaż REGULAMINU Zagospodarowanie terenu zielenią - nasadzenia drzew i krzewów iglastych - sadzenie roślin pnących przy budynku gospodarczym wywóz i utylizacja materiałów z demontażu, uporządkowanie terenu po zakończeniu zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa z dnia 24.10.2012 roku o przyznanie pomocy nr 00032-6922-UM1500294.12 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DOMAL Czesław Dopieralski, ul. Parkowa 6, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66298,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58951,84

  • Oferta z najniższą ceną: 58951,84 / Oferta z najwyższą ceną: 91241,50

  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

/-/ Andrzej Operacz

 

Przeczytano: 740 razy.| Wydrukuj|Do góry