15 marca 2012 14:19 | Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Skulsk: Zakup pojazdu - mikrobusu przeznaczonego do przewozu niepełnosprawnych uczniów zamieszkujących na terenie gminy Skulsk
Numer ogłoszenia: 78746 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu - mikrobusu przeznaczonego do przewozu niepełnosprawnych uczniów zamieszkujących na terenie gminy Skulsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: samochód fabrycznie nowy- rok produkcji 2011-2012, lakier- standardowy mikrobus, który w wersji standardowej jest pojazdem 9-cio miejscowym, liczba miejsc siedzących pasażerskich- 8, a po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń możliwość przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim, miejsca siedzące usytuowane w trzech rzędach (siedzenie dwuosobowe przy kierowcy) z możliwością szybkiego demontażu rzędu drugiego i trzeciego, samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych- najazd aluminiowy dla wózków inwalidzkich z bieżnią przeciwpoślizgową o długości 2100 mm, składany, (punkt kotwiczenia najazdów przy progu drzwi tylnych lub bocznych), pasy mocujące wózek, pas mocujący osobę na wózku, poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, siedzenie kierowcy z regulacją wysokości, wzdłużną oraz regulacją kąta pochylenia oparcia, układ kierowniczy regulowany w dwóch płaszczyznach, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, z napinaczami i regulacją wysokości zamocowania w kabinie kierowcy dla 9-ciu osób łącznie z kierowcą, zagłówki z regulacją wysokości, drzwi boczne przesuwane z prawej strony z osłoniętą prowadnicą, silnik wysokoprężny o mocy minimum 100 KM, pojemność silnika min. 2000 cm³ do 2500 cm³, paliwo- olej napędowy, napęd na przednie koła, wspomaganie kierownicy, skrzynia biegowa manualna 5- biegowa, system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania- ABS, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, system zapobiegający poślizgowi kół napędzonych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu (przód wentylowany), zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, klimatyzacja, centralny zamek, wykładzina antypoślizgowa, trzecie światło STOP, koła letnie i zimowe plus koło zapasowe, obręcze stalowe lusterko wsteczne wewnętrzne, dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, regulacja lusterka zewnętrznego, regulacja zasięgu reflektorów, światło przeciwmgielne, pełne wykończenie z tworzywa sztucznego, z tyłu drzwi skrzydełkowe z oknami albo tylna klapa bagażnika z oknem ogrzewanie tylnej szyby, ogrzewanie z manualną regulacja, obrotomierz i zegar cyfrowy, prędkościomierz z licznikiem kilometrów i licznikiem przebiegu dziennego, wskaźnik ilości paliwa, temperatury płynu chłodniczego, wycieraczka szyby przedniej z regulacją prędkości i spryskiwaczem fabryczny układ blokady zapłonu- immobiliser, autoalarm, radioodtwarzacz CD, oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu o osobach niepełnosprawnych we wnętrzu, homologacja na terenie RP dla samochodu osobowego 9-cio osobowego i do przewozu osób niepełnosprawnych, nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie, do samochodu musi być dołączona dokumentacja dotycząca oferowanego auta w tym gwarancje i homologacje oferowanego pojazdu na 9 osób i do przewozu osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie w trybie art 22 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Gwarancja i homologacja oferowanego pojazdu do przewozu 9 osób i do przewozu osób niepełnosprawnych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2 62-560 Skulsk pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2 62-560 Skulsk Sekretariat.
Publiczne otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.03.2012 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urząd Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, biuro Rady Gminy pok. Nr 3 (parter)
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program wyrównywania różnic między regionami Powiat Konin.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie