16 marca 2012 22:35 | Przetargi
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane Mamo, idę do przedszkola- Kierownik Projektu
Numer ogłoszenia: 83596 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Skulsku , ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2682079, faks 063 2682018.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zarządzania projektem innym niż roboty budowlane Mamo, idę do przedszkola- Kierownik Projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Definicja personelu projektu została określona w Wytycznych ws. zasady finansowania PO KL z dnia 21 grudnia 2010r. Zgodnie z tą definicją wszystkie osoby zaangażowane do realizacji zadań wykonują je osobiście. Osobiste wykonywanie zadań należy odróżnić od zlecania usług podmiotom gospodarczym. Zamawiający stosując się do Wytycznych stawia warunek że ubiegać o zamówienie mogą się wyłącznie osoby fizyczne, które usługę będą wykonywać osobiście na podstawie umowy cywilno-prawnej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usługi rozumianej jako wykonywanie czynności właściwych dla Kierownika Projektu ( dalej jak KP ), a opisanych szczegółowo we wniosku o dofinansowanie, przy czym przyjmuje się czas pracy jako 100 godzin/miesiąc - warunek minimum 3 godzin dziennie, czynności wykonywane osobiście na terenie gminy Skulsk (w biurze projektu). Projekt będzie realizowany od 01.04.2012 r. do 31.03.2014 r. W celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu, Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego ogłasza przetarg na ww. usługę. KP będzie odpowiedzialny za sprawną oraz zgodną z prawem UE i krajowym (w tym wytycznymi właściwymi dla projektu) realizację usługi zdefiniowanej jako zarządzanie projektem innym niż roboty budowlane oraz bierze odpowiedzialność za całość projektu. Do zadań KP należą w szczególności: przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami we wszystkich jego etapach; nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z postanowieniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, w tym z budżetem i harmonogramem; koordynowanie działań projektowych, w tym merytorycznych i logistycznych; kierowanie wykonaniem projektu; nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; nadzorowanie pracy personelu projektu; utrzymanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w IP; współpraca osobami realizującymi zajęcia w zakresie przygotowywania szczegółowych programów zajęć; nadzorowanie przebiegu zajęć, w tym nad jakością materiałów dydaktycznych; nadzór na opracowaniem szczegółowego harmonogramy zajęć; nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu; nadzór nad wydatkowaniem środków w projekcie; odpowiedzialność za rekrutację; odpowiedzialność za opracowanie i przygotowanie materiałów rekrutacyjnych oraz zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej; prowadzenie biura projektu; organizacja punktów przedszkolnych; sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej projektu (m.in. wniosków o płatność); wprowadzanie ewentualnych zmian do umowy; przygotowywanie wszelkiej korespondencji, pism, wniosków; przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; kierownik projektu zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z zamykaniem i rozliczaniem projektu każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwania instytucji (organów) kontrolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiada wykształcenie wyższe magisterskie - pedagogiczne w rozumieniu prawa krajowego lub równoważne). Ocena odbędzie się na podstawie dołączonego dyplomu - zał. Nr 6a, posiada przeszkolenie z zasad równości szans kobiet i mężczyzn. Ocena odbędzie się na podstawie dołączonego certyfikatu, zaświadczenia, potwierdzającego odbycie kursu, szkolenia w tym zakresie - zał. Nr 6b w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi(ę) podobne rodzajowo do przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi wykazać doświadczenie w zakresie zarządzania projektami unijnymi- minimum jeden rok. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie wykazu wykonanych usług (zał. Nr 5) z załączonymi referencjami oraz na podstawie złożonego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie d) dokument potwierdzający wykształcenie wyższe magisterskie - pedagogiczne w rozumieniu prawa krajowego lub równoważne)- na druku własnym. e) dokument potwierdzający przeszkolenie z zasad równości szans kobiet i mężczyzn
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-skulsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk (Sekretariat).
Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu, w którym upływa termin ich złożenia. Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 26 marca 2012 r, o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - Urzędu Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62- 560 Skulsk – biuro Rady Gminy pok. Nr 3 (parter)
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy
/-/ Andrzej operacz